Buenas

5/08/2006
Hola a tots i totes. Em fa molt feliç veure que el blog funciona i aneu penjant les vostres coses. Potser no és la millor manera de comunicar-se pero sí és una de força efectiva, barata i popular. En el blog podeu trobar el meu e-mail per comentar les coses series que no hagin de ser vistes per tothom.
Haig de dir que els ARACNIDS aqui som força ben vistos, i més els aracnids catalans, no estan gaire acostumats a rebre visites europees. M'estic fent tips d'explicar la moguda Catalunya-Espanya, que aqui costa d'entendre pero estic aconseguint que quedi bastant clar. Lo més important es que no em coneguin com "el español", i que em diguin Marc enlloc de Marcos. En part ho faig per tu Oriol, no vull que t'agafi un infart si te'n enteres que em diuen español, je je.
Estic buscant una Kripta Roja on anar a fer txelas (birres) de tamany schops (mig litre). A veure.
Salut huevones!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Buenas!!! Som Ernest i Maria, des del costat de Can Parra i bastant a la parra... sentim haver-nos penjat tant, però encara estem mirant el messenger desde divendres passat!!

Veiem q la ciutat està guapa (ei! ja has estrenat la camera!) La gent també? (no només les xavalites...)

Seguirem en contacte, esperem que divendres et puguis conectar, tota la colla ho espera.

Records i una abraçada!!

Marc ha dit...

Hola Ernest i Maria, em vaig penjar el divendres passat, es que encara no pillo bè lo dels horaris.
digueu-me el vostre email per el messenger, m'ho podeu enviar a calichs@hotmail.com.

EL divendres fijo que em conecto.
Una abraçada i un "pito" (porro de maria, només maria)

Anònim ha dit...

Hola cosinet!! Ja veig que de moment et va tot bé per aquí baix. Escolta que hauries de venir per signar uns papers de la boda.... era conya! El divendres passat vàrem arribar de Tahilàndia cruixits del viatge i amb un desmarxament pel canvi d'horari que ti cagues. Aquell país és una passada, la gent, els paissatges, la mentalitat, les olors, els colors... quins colors nanu! Bangkok és una metròpoli de 7 milions d'habitants, però en hores de feina se n'hi foten 11M!! Uns problemes de trànsit tremendos!! Molt ben parit, de veritat. Ja hem vist la història que et vas empescar per la boda; estàs ben sonat xaval. Em vas deixar ben cagat quan et vaig veure tocant la gralla. Moltes gràcies cosinet. Gràcies per tot.
Salut!!!
Roger i Sílvia
+TRAL7 Produccions