8/03/2006
Quan vaig fer deu o onze anys, vaig passar el meu aniversari tancat en una autocaravana en moviment pel desert d’Australia, a 500km de qualsevol cosa, fa dos anys vas ser tornant a Barcelona després d’una altre horrible exhibició de Festatut, aquest any sembla que l’aniversari el viuré a Chile, a la ciutat de Santiago.
Així doncs, el quatre d’agost em toca celebrar el meu 28 aniversari, i aprofitant que cau en divendres, no estaré a la carretera i la casa té pati, muntaré un “carrete” a casa. Evidentment tohom hi está convidat, només dir-vos als que vingueu que porteu algo de beguda, i si veniu de Catalunya, una mica de pernil salat (“puta” això sí que ho trobo a faltar “po”). La historia comença a quarts d’onze de la nit i l’adreça es carrer Tegualda nº1402, Providencia, Santiago de Xile, i si pot arribar baixant a la parada “Santa Isabel” del metro, o agafant un vol de Airmadrid BCN-Santiago.
Doncs això.

“qualsevol nit pot sortir el sol”

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Llastima tio que he llegit aixó massa tard, si no m'hi auria arribat, un altre any serà.

Sorry per l'aniversari de l'autocaravana, espero que m'ho perdonis.

Petons i abraçades.

JC

Anònim ha dit...

Hola Marc:
Espero que la festa al" pati" que vas organitçar per els 28 anys agi
sigut molt divertida, diferent dels 11 de l'autocaravana ,que crec que no va ser tan desastrosa, no crec que tinguis de perdonar res , ja molts, voldrien fer un aniversari tan divers "Ha" i amb pastis inclos bueno crec que era un gelat amb espelmes , i foto.
la de aquest any ja la penjaras
perque la pugem veure

una abraçada d'el despertador.