festes patries chilenes

9/25/2006


Les festes patries xilenes celebren la seva independéncia d'espanya i jo em vaig apuntar a la celebració al 100% i ara ja puc dir que he pogut celebrar la independéncia, n'hi que sigui d'un altre lloc. De fet jo ho vaig començar a celebrar el dijous i vaig acabar el dilluns, com toca.

EL diumenge ens varem juntar tota una colla diversa de gent que per varis motius no vam marxar de SAntiago (feia goig veure la ciutat tan deserta) i varem anar a les FOndes del Parc O'higgins. Joder, tots els xilens estan orgullosos de les seves fondes i francament, no n'hi ha per tant, tanta independencia i tanta patria i al final resulta que les Fondes són com les casetes de la Feria de Abril, pero amb Anticuchos, chicha y cueca enlloc de tapas, vinacho y flamenc. Total, que tot i independitzar-se d'espanya es van quedar amb tota l'herencia española, encara que el tema de les fondes es comú a tot el món, vaja, que per celebrar algó s'ha de beure, menjar i ballar, i si el cos aguanta...follar.
El tema de l'herencia española dona per molt i espero poder-ne parlar algún dia.