Dinar d'empresa

9/25/2006
Tradició del "De tapas y copas", fer un dinar amb tothom per celebrar les festes patries.
La Tere, la dona gran que presideix la taula, cuinera major del restaurant: ella mana, fa lo que vol y no accepta cap canvi que atempti contra lo que s'ha fet sempre al restaurant; bè, com deia, la Tere va fer un asado al forn amb carn de "chancho" (porc) que estava que t'hi cagues i tots ens ho varem pasar molt bè menjant i fent conya, bueno, en els dinars de feina ja se sap, pero lamentablement per la nit el restaurant obria així que després de menjar no hi va haver ni copa, ni puro, ni karaoke, ni donar la brasa al jefe, ni intenta lligar-se cap garzona, ni res de res... tot molt descafeinat. De fet jo me'n vaig anar a dormir una hora ja que em moria de son i després tenia que treballar.
Jo volia que alguna garzona m'ensenyés a ballar cueca pero ninguna va voler, i la putada es que no he pogut filmar ningú ballant-la, encara que l'espectacle més gran es veure els "curaos" ballant a punt de caure's al terra, es la hostia, paraula.