Noticies

6/09/2006
Hola a tothom, darrerament m'he adonat que no explico gaire del que faig per aqui, això es pq com que es un blog públic hi ha coses que no puc explicar, jo jo, tb pq no faig gran cosa, ja ja, que us esperàveu.
En serio, noticies fresques!!!!!:
- He enviat a la merda el meu vol de tornada a ESpaña, basicament pq no vull aguantar lo del estatut i tb pq d'aqui a 9 mesos seré pare, ja ja, es broma.
-Encara no he anat al desert pero espero anar-hi al juliol amb una italiana que vaig coneixer dimecres ;-)
-Vaig fent contactes amb gent d'aqui de cara a trobar "pega" pero encara no tinc res segur.
-els diumenges miro "Perdidos" al pis, amb en Cristian i la seva germana Cecilia. Som com una petita familia bastant cuatica. Properament us enseñaré el pis i els companys que hi habiten. Estan tots txalats.
-Ara comença el mundial i espero no perdrem tots els partits que jugui españa per animar a l'equip contrari, em convertiré en el "rara avis" del barri, si es que no ho soc ja.
-Estic mirant de fer de dj per aqui, en quan el meu germà estimat trobi la manera d'enviar-me els cd's.
-Aqui está plovent cada dia.
-avui aniré a un concert de punk-rock, ahir em vaig comprar la cresta.
-segueix plovent.

Com veieu, m'he convertit en una persona decent i respectable, això era el meu proposit per aquest viatge
Una forta abraçada a tothom.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Wola Marquitos soc la Marta. Tic a casa del Jordi i he pensat que coy deu fer aquest chiquet? Feia dies que no savia res de tu i ja veig que deu ni do lo bé que estas punyetero, jeje. Ara nirem a casa de la Maria a fer una paella, la verita es que l'Ernestu es defença la mar de bè a la cuina pero no és lo mismo que hi farem. Bé wapo una abraçada molt forta.

P.D. Agafa un receptari de cuina Xilena ok? Quan tornis estaria molt bé que ens en fesis un tastet.

Anònim ha dit...

Hola bandarreta!Qué tals xino xano?He anat seguint les teves aventurilles i ja vec que et va la mar de bé.
Cuidat moltíssim i deixa empremta Markitus!Un petunassu enorme nen!
La Bea.