6/17/2006
Ahir em vaig llevar a les sis del matí per esmorzar amb en Pere Marbà. El Pere está de pas per feina a Santiago i vaig poder gaudir d'una tranquila conversa amb ell al salò del Sheraton, un esmorzar bò i variat, i per una vegada, el pa que vaig menjar no se m'havia cremat.
Gracies Carme per passarli el meu telefon pq jo ja l'havia extraviat!!! La foto es a les portes del hotel, després del esmorzar. Va ser una trobada entretinguda i força estimulant, a veure si ens tornem a veure al setembre. Una forta abraçada i una ampolla de cava pels de la Torre i tb pels nouestablerts a Tous!!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Evidentment a la teva salut cosinet!!

Anònim ha dit...

Hola Marc:

Ja se que tot et funsiona prou be
amb sembla perfecte.
una abraçada.
la mare

Anònim ha dit...

Hola Marc:

Ja se que tot et funsiona prou be
amb sembla perfecte.
una abraçada.
la mare