L'Octavi ha arribat per St. Jordi i m'ha fet oncle

5/03/2008

Finalment s'han complert les millors profecies i L'Oriol i la Laura han tingut l'Octavi, esdeveniment universalment alegre de llarges consequencies, com per exemple el fet que ara uns quants tenim altres termes que ens defineixen com "Pare", "Mare", "Tiet", "Avi" i "Avia"... És una mostra del pas del temps? si, Es per estar contents? I tant, sens dubte!!!
Desde St. Jordi que em fixo més en la canalla, que penso en quan jo era petit i malauradament, que em sento més lluny... Pero no és moment de posar-se tristos, L'Octavi ha arribat a aquest món esborrajat i ens toca a nosaltres celebrar-ho, i sobretot, ajudar-lo a que pugui créixer sa i estalvi, donar-li les eines necesaries pq pugui desenvolupar-se i fer que passi les millors nits de Reis del món.

I jo estic super content que tot hagi anat bè, quina merda que estigui a l'altre punta de la pilota!!!!
I per que veieu que el meu nebot es guapissim, unes quantes fotos...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

MOOOLTES FELICITATS TIET QUE SE'N VA ANAR A XILE!!!!!

ESPEREM QUE CONEGUIS L'OCTAVI BEN AVIAT!!

ERNEST I MARIA.

Anònim ha dit...

Enhorabona pel tiet, i espero veure al teu germà per felicitar-lo també!!!
és super maco!!!
Salut Marc, cuida't!!
petunassus,
Bea