Arriben els reis d'Orient

8/28/2007

EL divendres al matí, mentre molts patien la primera resaca de Festa Major Igualadina, jo rebia la visita dels reis d'Orient, que a través del Raul Pedroche i la Marcela, em van fer arribar varis presents que jo havia demanat per internet.
Pernil de bellota, embotits, arbequines, safrá, cava, licor de crema catalana,dvd's de dansa (per l'Amparo), la peli "Salvador", turrons, anxoves, roba de 1a i 2A má, i altres coses que no vull enumerar pq a la foto ja es veu que hi ha de tot i en quantitat.
1a Conclusió: Aquest any m'he portat de puta mare!
2a Conclusió: Xile no es tan lluny ja que les coses, si es demanen bè, arriben.
3a: El Raul i jo tenim una sort de collons, dubto que les aduanes xilenes, els haguessin deixat passar tantes coses si ho haguessin sabut!!

I jo felis com una perdis (perdoneu pero el teclat no té c trencada) pq per sobre de tot have rebut la visita d'un bon amic com el Raul, i així comencen unes setmanes que prometen ser ben entretingudes!! I espero que no sigui la ultima visita que tingui aquí, per si algú s'anima, sabeu que els hem allotja't a la nostra habitació, pq nosaltres tb sabem correspondre!!

L'altre foto pertany al sopar que ens vam fotre a la nit (el cava era un "Freixenet Brut Bsrroco)