M'he quedta sense B.S.O.

12/03/2006

El dilluns a la nit em van robar TOTS els cd's, millor no explico com va anar perque em posaré trist, el cas es que degut a varis motius me'ls han fotut tots, originals i grabats (la majoria) i de tots ells només se n'ha salvat un: "Ederlezi" de Goran Bregovic. SI hagués pogut elegir tres cd's d'entre tots per a salvar-los no sé quins haurien estat, per a quins hauria optat: els que em porten bons records, la música que em va marcar la joventut, els grups que escoltava ultimament, els cd's que sé que no podré aconseguir, els que feia servir per punxar...
Com es poden elegir les coses que s'han de salvar de la foguera? quina és la milor decisió? es poden guardar totes les coses que a hom li agraden?
Perdoneu que parli en aquests termes però avui es un diumenge relaxat i la lectura de Roberto Bolaño em posa pensatiu. I al meu costat, la Paloma i la Pancha, les meves companyes de pis, están esperant que es mori Pinochet, será un gran dia per a tot Chile i espero viure-ho en directe.

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Marc.:

Tanta feina amb els cds. i ara que , dons bè crec que tindras de damanar colaboracions i recopilar el que pugus, fes la carta al Reis del Orient, i si es veritat que t`as portat bè ja as veura, el que et porten. ja veus que el cacos........sempre estan a l'guait, a tots els Paisos.

El xino o al xano, no se quin dels dos, tù ets, a lo millor t'ajuda.

una abraçada de la mare.