A punt de mel

4/27/2006
Ja ha començat el veritable compte enrere, d'aquí a cinc dies marxo a Xile i la veritat es que ja puc començar a posar-me nerviós. Després de la vomitada que vaig penjar l'altre dia ja em trobo en pau, amb mi mateix i amb Barcelona (l'enyoraré un munt, a la ciutat i a tots els meus amics i amigues).
Hi ha bon feeling amb Santiago, a part dels amics que m'hi esperen n'hi ha d'altres que vaig trobant, com el Jaume, un altre català exiliat amb blog propi (www.untioenamerica.blogspot.com), i persones que no conec però que tinc colegues que els coneixen perque el món es molt petit, i els seu habitants, bellugadissos.

I HA ARRIBAT L'HORA DE LES CELEBRACIONS SONADES!!!!!!!
Dissabte 29 a Igualada, local dels heavis, carrer caritat nº 53, timbre negre. A partir de les 24:00. Amb diferents ambients i l'actuació estelar, i qui sap si l'última, de XINO-XANO dj's.

Dilluns 1, a les 23:00, al pis de Barcelona: carrer Avinyò nº 46 principal 2ª. Cadascú s'ha de portar el que vulgui beure, (no s'hi val a portar vi i després només beure cervesa!) i algo per picar. Però veniu menjats que no tindré temps de preparar cap de les meves especialitats.

I a partir d'aqui: xino-xano a Xile